Zmiana zasilania reduktora
Witam wszystkich tak się złożyło że nie mam czasu zabrać się za przerabianie gazowni.
Może w piątek po Bożym Ciele dam radę.
Na dzień dzisiejszy oszukałem czujnik płynu który założony jest na przewodzie zasilającym parownik poprzez owinięcie otuliną kauczukową, I powiem wam że działa. Czujnik się tak szybko nie wychładza i po około 800 metrach auto już jedzie na gazie mowa tu o 1.6 BFQ przy temperaturze około +- 4 do 8 stopni na zewnątrz. BSE ma krótsze przewody i przełącza się znacznie szybciej.
Witam wszystkich tak się złożyło że nie mam czasu zabrać się za przerabianie gazowni.
Może w piątek po Bożym Ciele dam radę.
Na dzień dzisiejszy oszukałem czujnik płynu który założony jest na przewodzie zasilającym parownik poprzez owinięcie otuliną kauczukową, I powiem wam że działa. Czujnik się tak szybko nie wychładza i po około 800 metrach auto już jedzie na gazie mowa tu o 1.6 BFQ przy temperaturze około +- 4 do 8 stopni na zewnątrz. BSE ma krótsze przewody i przełącza się znacznie szybciej.
Komentarz